آزمون علی الگوآزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
آسیب شنواییبررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
آموزشتقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
آموزش اسلامیمقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
آموزش سکولار مطالعه تطبیقیمقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
آموزش عالیمروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
آموزش فلسفه به کودکانتأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
آموزش مجازیبررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ا
اثربخشیارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
اجتماعات یادگیری حرفهایبازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
اجتماع پژوهشیتأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
اخلاق فناوریکاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ادراکات محیط کلاسیآزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
ارزشیابی بروندادارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
ارزشیابی دروندادارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
ارزشیابی زمینهارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
ارزشیابی فرایندارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
اصلاحات آموزشیمعناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
اعتبارسنجیاعتبارسنجی مدل صلاحیتهای معلم کثرتگرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
الگوی ارزشیابی سیپارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
امیدتقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
انگیزشمروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
انگیزش در آموزش عالیمروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ایرانمقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
ب
برنامهدرسیبررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
برنامه درسیمؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
برنامه معلم پژوهندهارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
بوم نظاممقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
پ
پدیدارشناسیبازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
پدیدارشناسیپدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
پیاده سازی سیاستمعناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
ت
تابآوری تحصیلیسلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
تداومتبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
تربیتتبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
تربیت اسلامیکاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
تربیت معلمواکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
تربیت هنریبررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
ترس از موفقیترابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
ترسیم مرز دانشمروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
تعارضات بین فردیکارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
تعامل معلم-دانش آموزپدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
تفکر انتقادیبررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
تفکر منطقیتأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
تنظیم شناختی – هیجانیسلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
توانمندسازی ایگوکارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
توسعه حرفهایبازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
توسعه حرفه ایتاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
توسعه حرفه ایواکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
توسعه حرفه ای معلمبازخوانی گفتمانهای موجود در حوزه توسعه حرفهای معلمان ؛ از حرفهای گرایی تا حرفهای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
تولیدات علمیواکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ج
جایگزینی معلمکاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ح
حدیثتبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
حرفه ای گراییبازخوانی گفتمانهای موجود در حوزه توسعه حرفهای معلمان ؛ از حرفهای گرایی تا حرفهای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
حرفه ای گریبازخوانی گفتمانهای موجود در حوزه توسعه حرفهای معلمان ؛ از حرفهای گرایی تا حرفهای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
حرفه معلمیتحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
حمایت اجتماعیسلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
خ
خودکارآمدی معلمیآزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
د
داستانها و اشعاربررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
دانش آموزانبررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
دانشجو معلمبررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
دانشجومعلمانتقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
دانشجومعلمانکارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
دانشجومعلمانمدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
دانشجومعلمانبررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
دانشگاه فرهنگیانبررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
دانشگاه فرهنگیانارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
دفاع های تاکتیکیکارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
دوره ابتداییبررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
دورههای آموزش ضمن خدمتارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
دیدگاه دانش آموزانتحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ذ
ذهن خوانیرابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
ر
روان آموزشی گروهی پویشیکارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
روشتبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
روش تدریسطراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
روش سنتز پژوهیمؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
رویکرد سازندهگراییبررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
رویکردهای ارتباطیبررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
س
ساختار آموزشیپدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
سازگاری اجتماعیتأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
سبکهای تصمیمگیریرابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
سکولاریسممقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
سلامت روانیسلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
سند توسعهبررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
سیاست آموزشیمعناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
ش
شایستگی حرفه ای معلمانپدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
شایستگی شغلیاثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
شخصیت پویااثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
شناخت موقعیتیمؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
ص
صلاحیت تخصصیتحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
صلاحیت حرفه ایتحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
صلاحیت عمومیتحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
صلاحیتهایاعتبارسنجی مدل صلاحیتهای معلم کثرتگرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
ع
علمسنجیمروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
علم سنجیواکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
عوامل فرهنگی-اجتماعیبررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
ف
فناوریتاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
ق
قرآنتبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
قصه گوییتأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
ک
کارآفرینیتقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
کتاب فارسیبررسی تأثیر داستانها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
کلمات کلیدی: اوقات فراغتمدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
کم شنوابررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
کیفیت خوابسلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تابآوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
گ
گفتمانبازخوانی گفتمانهای موجود در حوزه توسعه حرفهای معلمان ؛ از حرفهای گرایی تا حرفهای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
م
مدل مفهومیمؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
مدلیابی معادلات ساختاریآزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
مدیران آموزشیبازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
مدیران مدرسهمعناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
مربیگریتقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
مشارکت شغلیاثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
معلماعتبارسنجی مدل صلاحیتهای معلم کثرتگرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
معلمکاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
معلمانبازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
معلمانرابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
معلمان ورزشاثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
معلم کثرتگرااعتبارسنجی مدل صلاحیتهای معلم کثرتگرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
معناسازیمعناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
ملال جنسیتیپدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
مهارت آموزشیاثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
مهارت های استدلالتأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
موضوعات پرکاربردواکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفهای معلم»: یک مطالعه علمسنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ن
ناشنوابررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
نظام آموزش ایراناعتبارسنجی مدل صلاحیتهای معلم کثرتگرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
نظریه دادهبنیادمدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
نظریه ذهنرابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجیگری سبکهای تصمیمگیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
نگرش مثبتتقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
نمازبررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
نومعلمانبررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
نومعلمانتاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
و
وضع سیاستمعناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده سازی سیاست های آموزشی: مرور دامنه ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
ویژگی های معلمانتحلیل ویژگیهای حرفهای معلمان از منظر دانشآموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ه
هوش مصنوعیتاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
هوش مصنوعیکاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
ی
یادگیریمؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
یادگیری ترکیبی در سرفصل مصوبطراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
یادگیری خود راهبرتاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد