نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون علی الگو آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
  • آسیب شنوایی بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • آموزش تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • آموزش اسلامی مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
  • آموزش سکولار مطالعه تطبیقی مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
  • آموزش عالی مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • آموزش فلسفه به کودکان تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
  • آموزش مجازی بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ا

  • اثربخشی ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • اجتماعات یادگیری حرفه‌ای بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
  • اجتماع پژوهشی تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
  • اخلاق فناوری کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ادراکات محیط کلاسی آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
  • ارزشیابی ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ارزشیابی برون‌داد ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • ارزشیابی درون‌داد ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • ارزشیابی زمینه ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • ارزشیابی فرایند ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • اصلاحات آموزشی معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • اعتبارسنجی اعتبارسنجی مدل صلاحیت‌های معلم کثرت‌گرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • اقدام پژوهی ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • الگوی ارزشیابی سیپ ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • امید تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • انگیزش مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • انگیزش در آموزش عالی مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • ایران طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
  • ایران مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]

ب

  • برنامه‌درسی بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • برنامه درسی مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • برنامه معلم پژوهنده ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • بوم نظام مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]

پ

  • پدیدارشناسی بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • پروواس ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • پیاده سازی سیاست معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • تداوم تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • تربیت تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • تربیت اسلامی کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • تربیت معلم واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • تربیت هنری بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • ترس از موفقیت رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ترسیم مرز دانش مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • تعارضات بین فردی کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
  • تعامل معلم-دانش آموز پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • تفکر انتقادی بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • تفکر منطقی تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
  • تنظیم شناختی – هیجانی سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • توانمندسازی ایگو کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
  • توسعه حرفه‌ای بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
  • توسعه حرفه ای تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
  • توسعه حرفه ای واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • توسعه حرفه ای معلم بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
  • تولیدات علمی واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ج

  • جایگزینی معلم کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ح

  • حدیث تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • حرفه ای گرایی بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
  • حرفه ای گری بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
  • حرفه معلمی تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • حمایت اجتماعی سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]

خ

  • خودکارآمدی معلمی آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]

د

  • داستان‌ها و اشعار بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • دانش آموزان بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • دانشجو معلم بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • دانشجومعلمان تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • دانشجومعلمان کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
  • دانشجومعلمان مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
  • دانشجومعلمان بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزشیابی اقدام پژوهی معلمان مبتنی بر الگوی پروواس (مورد: خراسان رضوی) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • دفاع های تاکتیکی کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
  • دوره ابتدایی بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • دوره‌های آموزش ضمن خدمت ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • دیدگاه دانش آموزان تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ذ

  • ذهن خوانی رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]

ر

  • روان آموزشی گروهی پویشی کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
  • روش تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • روش تدریس طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
  • روش سنتز پژوهی مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • رویکرد سازنده‌گرایی بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • رویکردهای ارتباطی بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]

س

  • ساختار آموزشی پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سازگاری اجتماعی تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سرفصل طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
  • سکولاریسم مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
  • سلامت روانی سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سند توسعه بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • سیاست آموزشی معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]

ش

  • شایستگی حرفه ای معلمان پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • شایستگی شغلی اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • شخصیت پویا اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • شناخت موقعیتی مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]

ص

  • صلاحیت تخصصی تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • صلاحیت حرفه ای تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • صلاحیت عمومی تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • صلاحیت‌های اعتبارسنجی مدل صلاحیت‌های معلم کثرت‌گرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]

ع

  • علم‌سنجی مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • علم سنجی واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • عوامل فرهنگی-اجتماعی بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]

ف

  • فناوری تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]

ق

  • قرآن تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • قصه گویی تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]

ک

  • کارآفرینی تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • کتاب فارسی بررسی تأثیر داستان‌ها و اشعار کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در ارتقای تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • کلمات کلیدی: اوقات فراغت مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
  • کم شنوا بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • کیفیت خواب سلامت روان دانشجو معلمان: نقش تنظیم شناختی-هیجانی، حمایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی با میانجیگری کیفیت خواب [دوره 11، شماره 20، 1404]

گ

  • گفتمان بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]

م

  • مدل مفهومی مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • مدلیابی معادلات ساختاری آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
  • مدیران آموزشی بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
  • مدیران مدرسه معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • مربی‌گری تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • مشارکت شغلی اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • معلم اعتبارسنجی مدل صلاحیت‌های معلم کثرت‌گرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • معلم کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • معلمان بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
  • معلمان رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • معلمان ورزش اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • معلم کثرت‌گرا اعتبارسنجی مدل صلاحیت‌های معلم کثرت‌گرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • معناسازی معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ملال جنسیتی پدیدارشناختی تجربیات زیسته دختران دانش آموز مبتلا به ملال جنسیتی: مواجهه با محیط های آموزشی و فرایند های تعاملی [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • مهارت آموزشی اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • مهارت های استدلال تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
  • موضوعات پرکاربرد واکاوی تحقیقات علمی در حوزه «توسعه حرفه‌ای معلم»: یک مطالعه علم‌سنجی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ن

  • ناشنوا بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • نظام آموزش ایران اعتبارسنجی مدل صلاحیت‌های معلم کثرت‌گرا در نظام آموزش ایران [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • نظریه داده‌بنیاد مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
  • نظریه ذهن رابطه نظریه ذهن و ترس از موفقیت با میانجی‌گری سبک‌های تصمیم‌گیری در معلمان [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • نگرش مثبت تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • نماز بررسی عوامل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • نومعلمان بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • نومعلمان تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]

و

  • وضع سیاست معناسازی مدیران مدرسه در فرایند پیاده‌ سازی سیاست‌ های آموزشی: مرور دامنه‏ ای [دوره 11، شماره 20، 1404]
  • ویژگی های معلمان تحلیل ویژگی‌های حرفه‌ای معلمان از منظر دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه با رویکردترکیبی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ه

  • هوش مصنوعی تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
  • هوش مصنوعی کاوش کیفی نقش هوش مصنوعی در ارتباط با جایگاه معلم از منظر تربیت اسلامی [دوره 11، شماره 20، 1404]

ی

  • یادگیری مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • یادگیری ترکیبی طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
  • یادگیری ترکیبی در سرفصل مصوب طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
  • یادگیری خود راهبر تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]