ا
-
احمدی، امینه
مؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
-
اخلاقی، زهرا
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
ب
-
باغستانی، اقدس
مؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
-
بای، ناصر
اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
-
بهاروند ایران نیا، زهرا
تأثیر آموزش روشهای تفکر منطقی (قصهگویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]
ت
-
توان، مهسا
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ج
-
جراره، جمشید
کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
-
جهانبخش، زهرا
تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
-
جهانبخش، زینب
تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربیگری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
-
جهان تیغ، سعیده
اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
-
جوادی نیا صومعه سرایی، زهرا
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
چ
-
چوری، علی
اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
خ
-
خرسندی طاسکوه، علی
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ذ
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
-
ذاکرصالحی، غلامرضا
مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]
ر
-
رامرودی، مسعود
تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظامند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایمهای تربیتی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 289-311]
-
رحمانی، مرضیه
بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
ز
-
زاهد، سعیده
آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
س
-
سعداله، مریم
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
-
سیفوری، امید
کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
ص
-
صالحی، منیره
آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]
ع
-
عابدینی،، فاطمه سادات
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
-
عاشوری، محمد
بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روشهای برقراری ارتباط و آموزش دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
-
عباس پور، عباس
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
-
عباسی کسانی، حامد
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
-
عنایتی زاده، فاطمه
بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
غ
-
غلامی، خلیل
تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظامند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایمهای تربیتی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 289-311]
-
غیاثی ندوشن، سعید
مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علمسنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
ق
-
قاسم تبار، سید امیر
مدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
-
قرونه، داود
بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
-
قمری منظر، فاطمه
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
ک
-
کتبی، فرشته
مدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
-
کمالی وحدت، یاسین
تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
-
کهندل، مرضیه
بازخوانی گفتمانهای موجود در حوزه توسعه حرفهای معلمان ؛ از حرفهای گرایی تا حرفهای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]
م
-
مرادی، رحیم
تاثیر استفاده از فناوریها و برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفهای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
-
مصحف، نرجس
ارزشیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
-
معروفی، یحیی
تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظامند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایمهای تربیتی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 289-311]
ن
-
نصیریان، صفر
تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزههای قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
-
نقی لو، زینب
مدل پارادایمی توسعهی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیبشناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
-
نوریان، محمد
مؤلفههای برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
-
نیکخواه، محمد
بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
-
نیلی احمدآبادی، محمد رضا
طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد