نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، امینه مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • اخلاقی، زهرا تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]

ب

  • باغستانی، اقدس مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • بای، ناصر اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • بهاروند ایران نیا، زهرا تأثیر آموزش روش‌های تفکر منطقی (قصه‌گویی و اجتماع پژوهشی) بر مهارت استدلال، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 313-327]

ت

  • توان، مهسا مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]

ج

  • جراره، جمشید کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]
  • جهانبخش، زهرا تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • جهانبخش، زینب تقویت نگرش مثبت و امید شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان برای کارآفرینی: نقش مربی‌گری آموزشی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 175-186]
  • جهان تیغ، سعیده اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]
  • جوادی نیا صومعه سرایی، زهرا ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]

چ

  • چوری، علی اثر شخصیت پویا بر درگیر شدن در شغل و شایستگی شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 275-287]

خ

  • خرسندی طاسکوه، علی مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]

ذ

  • ذاکرصالحی، غلامرضا مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • ذاکرصالحی، غلامرضا مقایسه وتحلیل دوگانگی اهداف اسلامی آموزش درکشورهای منتخب وراهکارهای مواجهه معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 137-160]

ر

  • رامرودی، مسعود تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏ [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 289-311]
  • رحمانی، مرضیه بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]

ز

  • زاهد، سعیده آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]

س

  • سعداله، مریم ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • سیفوری، امید کارآمدی برنامه روان آموزشی گروهی پویشی در تقویت ایگو و کاهش تعارضات دانشجومعلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 241-254]

ص

  • صالحی، منیره آزمون الگوی علی نقش ادراکات محیطی کلاسی دانشگاهی در خودکارآمدی معلمی دانشجو معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 161-173]

ع

  • عابدینی،، فاطمه سادات تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
  • عاشوری، محمد بررسی تحلیلی طیف رویکردها و روش‌های برقراری ارتباط و آموزش دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 119-135]
  • عباس پور، عباس مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]
  • عباسی کسانی، حامد ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • عنایتی زاده، فاطمه بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]

غ

  • غلامی، خلیل تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏ [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 289-311]
  • غیاثی ندوشن، سعید مروری بر انگیزش در بخش آموزش عالی و مصورسازی مرز دانش با روش علم‌سنجی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 29-49]

ق

  • قاسم تبار، سید امیر مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
  • قرونه، داود بازنمایی نقش مدیران آموزشی در گسترش اجتماعات یادگیری معلمان [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 225-240]
  • قمری منظر، فاطمه تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]

ک

  • کتبی، فرشته مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
  • کمالی وحدت، یاسین تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • کهندل، مرضیه بازخوانی گفتمان‌های‌ موجود در حوزه توسعه حرفه‌ای معلمان ؛ از حرفه‌ای گرایی تا حرفه‌ای گری [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 203-223]

م

  • مرادی، رحیم تاثیر استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی در افزایش یادگیری خود راهبر و توسعه حرفه‌ای نو معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 187-202]
  • مصحف، نرجس ارزشیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان درس فرهنگ و هنر مقطع متوسطه استان البرز براساس الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 67-81]
  • معروفی، یحیی تطور مفهومی تأمل معلمان: مرور نظا‌مند و تحلیل مضمون بر پایه پارادایم‌های تربیتی ‏ [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 289-311]

ن

  • نصیریان، صفر تبیین روش های تربیتی مبتنی بر اصل تداوم با تأکید بر آموزه‌های قرآن و حدیث [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 101-117]
  • نقی لو، زینب مدل پارادایمی توسعه‌ی اوقات فراغت دانشجومعلمان کشور با تأکید بر آسیب‌شناسی وضع موجود [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 255-274]
  • نوریان، محمد مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 1-27]
  • نیکخواه، محمد بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری) [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 51-66]
  • نیلی احمدآبادی، محمد رضا طراحی چارچوب سرفصل درسی با رویکرد یادگیری ترکیبی به منظور ارتقا کیفیت روشهای تدریس [دوره 11، شماره 19، 1404، صفحه 83-100]